JUBILANTER:Oss over 60-uka fyller ti år. Her er komiteen fra 2012.
Vi over 60 /Oss over 60 – 10 år jubileum 2015
Tiårsberetning: TIÅRSBERETNING INNSENDT AV OSS OVER 60-UKA I ARENDAL I januar i 2006 ble det opprettet en gruppe på 7 personer som hadde et mål nemlig å lage en kulturuke for personer over 60 år. Hovedvekten av tilbudene skulle legges til kommunens 12 boog omsorgssentre. Gruppen bestod den gang av nye og ganske nye pensjonister…
Sorry. No data so far.

