fbpx
skip to Main Content
MYE MED LITE: Trommestadfestivalen har med minimalt budsjett gått fra å være en enkel hagefest til en fullverdig festival, og vant derfor “Årets prestasjon”.

Fikk til mest med minst, vant «Årets prestasjon»

En gang i året kårer Markedsforum årets beste markedsfører blant bedriftene i regionen. Nytt av året er en egen pris også til den som har fått til mest med minst, nemlig “Årets prestasjon”.

Hele 80 lokale markedsføringsinteresserte var samlet på Street Food Arendal torsdag kveld for å få med seg hvem av de 6 finalistene som ville stikke av med den gjeve prisen “Årets markedsfører”. I kåringen vektlegges blant annet unikhet, tydelighet, synlighet, resultater av markedsføringen, og at de treffer aktørens egen merkevare, verdier og publikum.

FINALISTER: De 6 finalistene i premieringen for “Årets markedsfører” f.v. Elefun, Alti Senter, Fengselshotellet, Trommestadfestivalen, Henriksen Snekkeri og Tall Ships Races.

Utmerket seg

Finalistene var Tall Ships Races, Alti senter, Trommestadfestivalen, Henriksen Snekkeri, Fengselshotellet og Elefun. Av disse var det Tall Ships Races som stakk av med seieren med blant annet et håndlaget trofe laget av Henriksen Snekkeri, et gavekort på 50.000 gitt av hovedsponsor Agderposten, og ikke minst den gjeve tittelen “Årets markedsfører”.

VINNERNE: Med en fantastisk folkefest og enorm profilering både lokalt og i inn- og utland klarte Tall Ships Races å skape noe unikt, og stakk av med seieren “Årets markedsfører 2023”. Foto: Mona Hauglid

Det er ingen tvil om at Tall Ships Races virkelig har utmerket seg i årets som har gått, med en fantastisk folkefest og en enorm profilering både lokalt, og i inn- og utland klarte de virkelig å skape noe unikt som skal godt gjøres å toppe. Men nytt av året er at Markedsforum også vil ha fokus på å få til mye med et lite budsjett, og deler derfor ut prisen “Årets prestasjon”. Her var det Trommestadfestivalen som stakk av med seieren.

Mest med minst

Trommestadfestivalen omtaler seg som en lavterskel festival med fokus på det lokale og sosiale, og går ut med at “om du kommer med godt humør og et smil om munnen er du hjertelig velkommen”. De har på kort tid gått fra å være en enkel hagefest med et par lokale band, til å bli en fullskala musikkfestival med over 1700 solgte billetter til årets festival. De har stort fokus på å holde prisene nede og trivselen høy for å kunne inkludere flest mulig, og har fått til enormt mye med et minimalt budsjett. Det lønte seg og de kunne med stolthet ta imot premien for “Årets prestasjon”.

HUSBAND: Det lokale bandet «Gardians» bestående av ansatte hos Gard sørget for vakker musikk og god stemning under torsdagens kåring hos Markedsforum.

Sorry. No data so far.

Back To Top