BLOMSTERHILSEN: Ordfører Robert Cornels Nordli og kaptein Finnbogi Olsen i Frelsesarmeen Foto: Frelsesarmeen, Arendal
–Det er vi som skal takke
Det er vi som skal takke, var den umiddelbare kommentaren fra ordfører Robert Cornels Nordli da han ble invitert til Frelsesarmeens åpne kafé i Arendal tirsdag formiddag. Foranledningen for besøket var at Frelsesarmeen ønsket å takke for den rause håndsrekningen fra et enstemmig bystyre til Armeens omsorgsarbeid. Det skjedde i form av en blomsteroverrekkelse fra…
Sorry. No data so far.

